2007年10月13日 星期六

071012海洋公園

07年10月12日海洋公園半日遊

因為仔仔學校放假,所以我請了一日假陪他去玩,中午就去了海洋公園,因我地買左全年證。

仔仔好開心,因為今次可以玩到高卡車,以前是我駕駛的,因為他不夠高,今日是由仔仔自己一部車。

而仔仔最喜歡現的遊戲機賽車卻沒有得玩。

我地臨走前都去左睇熊貓,新來的兩雙熊貓樂槳與盈盈,之前黎左幾次,因為人多,所以都無去睇,而仔仔話隻隻熊貓都一樣 "樣" ,有乜好睇。但今次見無乜人,於是都去睇下。點知發覺這對年輕的熊貓活潑好多,而且是放在一起,佢地兩隻玩個好開心,其中樂樂用口咬住盈盈的頭,將想休息的盈盈拉下來。樂樂又不時做D好得意的動作,例如打關斗、走過去撞盈盈、坐係盈盈身上等,睇到我地好開心,覺得雖然喜歡獨居的熊貓都喜歡兩隻一起可以玩,而且佢地比佳佳安安後生D貪玩D,我地覺得樂樂好頑皮,成個細路仔咁,好可愛。

有片可看,但只影到小部分。


沒有留言:

張貼留言