2008年12月26日 星期五

081225荔枝莊露營

今年聖誕節,本來計劃與Ricky入長咀露營,因路程長,無諗住帶仔仔去。但怎知太太聖誕節要去宿營,我必須帶埋仔仔去露營,因此惟有改地點,最後揀左未曾去過的荔枝莊。除了我與仔仔外,邀請左三個年青壯男一起去露營。

本來預計今次不須背負太重的背囊,怎知最後都係要孭成50幾磅重。

我們相約25日中午12:00在西貢市中心等,一起吃完午餐,然後到超市買物資,之後約1:30坐7號小巴入海下,於中途白沙澳落車步行入去,大約一個鐘行程。但因孭住咁重的背囊,雖然路段十分平坦易行,我都係要行下停下休息下,但都係只須一個鐘,大概3:00就入到荔枝莊。

我們都係第一次到荔枝莊,很大片草地,但滿佈石仔及牛屎。我們視察了一段時間才能找到合適的地方扎營。我們五個人起三個營,兩兄弟一個四人營,Ricky一個二人營,我與仔仔一個三人營,十分寬敞舒服。

扎好營起好天幕後,仔仔與三個壯男玩UNO,我就視察環境及休息下行下。之後我們一起玩飛碟。大概6:00快將天黑,我們開始預備煮晚餐。今次我們嘗試煲白飯,我買了個酒精爐cookset,人地話用酒精爐煲飯會好D,因為無咁猛火無咁易生米及燶。因我們有五個人,決定煲兩煲飯,一煲用酒精爐,一煲用gas爐,看看有甚麼分別。甚知用酒精爐煲的飯真係好靚,用gas爐煲的飯有少許生米,但仍可以接受。餸方面就是煎雞扒及豬扒,清抄豆苗,煎雞旦等。本來有豆豉魚,但忘記拿出來,唯有變成早餐。各人都食飽,都覺得好好食。清洗完食具後,大約8:30我們開始玩仔仔的生日禮物,就係電子大富翁,係唔洗用紙幣,乃係要擦咭,好似信用咭咁。仔仔第一次是五個人一起玩,而且係用正式的玩法黎玩,可以互相買賣交易,直到其中一個破產為止就完結。仔仔玩得好開心,而且過程從沉悶到刺激,過程也十分峰迴路轉,本來以為是我先破產,怎知竟然係細兄弟先破產,而由仔仔做大富翁,仔仔當然十分開心。但我們已經玩左三個幾鐘頭,將近零晨12:00。我們就要瞓覺。當晚不是太凍,我最初諗住連睡袋都唔開,只用厚褸當被,怎知越夜越清涼,最後都係開睡袋當被。

26日早上我們都很遲才起身,約9:00才起身煮早餐食。早餐吃即食麵及雞旦。之後我們開始執拾,因為沒有預備午餐,本來諗住係荔枝莊的士多吃,但最後我們都係出番去先吃,而我又不想行路走,看到船期是11:40往馬料水,下午才有船去黃石碼頭,於是決定搭去馬料水,就快快執搭行裝,剛剛可以搭到船往馬料水。到步後行去大學站快餐店吃午餐。之後就各歸各家去。因今次沒有計劃會做些甚麼。所以只是露營及休息下。

完左這次露營之後,成班年青壯男講開電子大富翁好好玩,而且又識玩戰國風雲(Risk),本來我與仔仔去親露營一定帶大富翁及Risk,但今然卻無帶Risk。當大家講得慶高彩烈,話下次去露營就要玩。於是開始計劃下次露營的時間,可能是新年期間了。仔仔當然開心,原來有咁多年青壯男都鐘意玩大富翁及Risk,可以陪他玩。







沒有留言:

張貼留言