2009年4月14日 星期二

090412-13 復活節貝澳露營

2009年4月12-13日復活節貝澳露營

今次一行十一人去貝澳露營,我與仔仔之外,有五男二女的年青人加上Daniel叔叔。從網上已經知道貝澳在10-12日的復活節假期十分多人,在指定營地的對面沙地都佈滿營。原本計劃去的灣仔西及南營重多人。但因為我們是在星期日下午才去,希望其他人會離營而有空位。

我們計劃下午兩點出發,之前請那些年青人早些去買食物。我已不需拿食物,但背囊仍然有60幾磅。我們3:45到達貝澳營地,剛巧有兩個連住的營位,不過要行到好入。我們先扎好營,十二個人有五個營,真舒服。之後班年青人去沙灘玩水及玩泥沙。仔仔玩完番黎的時候全身濕晒無著上衫,真厲害,立即要去沖番個靚涼,佢竟然唔怕沖凍水。之後班年青人開始煮飯,Daniel與我這個個已為人父的卻袖手旁觀,等班年青人自己玩煮飯仔,但我們都發覺班年青人煮餸真係......。餸菜包括有:金菇肥牛肉、煎雞扒變咗炒雞球、豬扒、涼瓜炒旦、生菜魚滑湯。比我去露營煮的款式還多。晚上只有少許雨點。我就早些入營睡覺,但都成十二點幾先瞓,一點幾才瞓得著,但一覺瞓到天光,七點幾就醒來。天文台預告會有雷暴,因此我早些收搭營及天幕,因為濕左就返到屋企有排清理。怎知收好後,天色放晴,更有太陽。仔仔就與Andrew及Ricky玩大富翁,之後又在沙灘玩數字球。因嫡嫡要中午離營,我們就一起在中午就離去。就此完結今次復活節大露營。








只有貝澳營地要登記,有護衛巡邏,因為是由康文署管理。



十二個人用五個營





luxe中最大的天幕






最初是雞扒,後來變咗雞球




金菇肥牛肉




涼瓜炒旦



沒有留言:

張貼留言