2007年8月14日 星期二

070812-13貝澳露營

一早計劃是這個時間去貝澳露營,因天雨本想改期,但仔仔話落雨照去。於是一家三口冒著落雨都去露營,還可以試試新買的Screen House這個十呎乘十呎的大營。  
12日大概黃昏六點到達貝澳,搭車去時仍落緊雨,但去到營地已經冇雨。營地只有看見得幾個營,不是太多人。起營後仍冇雨,就連天幕都唔開,就煮晚餐食。因怕會落雨,食完就入大營玩,在營裡面可以企係度(有183cm高),我地玩得好開心。12點就瞓覺,因怕會落雨就拉埋個shelter,外面有風,但裡面都很熱。仔仔就很快瞓著,我就因太熱只瞓到個零鐘。
早上六點,仔仔同我就起身,太太就仍繼續瞓。但早上天氣越來越好,中午已有太陽。
太太同仔仔就走到海灘執蜆,同埋長尾螺。仔仔執到很多,好開心。
到四點幾,天色開似差,我地快快收搭行裝,開始有微雨,但很快就停。但我地已經玩得好開心。

因為本來以為會落大雨,怎知整個露營時間都冇落過雨,真意想不到。這是恩典。

太太話祈禱祈得太勁,不但冇雨,更出太陽。
仔仔話8月尾再來貝澳露營。希望到時都好天氣啦。










沒有留言:

張貼留言