2007年12月11日 星期二

071210衛奕信徑第4段

行完毅行者之後成個月都無做過運動、無行過山。今日可以出山嘞!

我與PC食完早餐後,計劃由將軍澳村出發上井瀾樹接續行衛徑第4及5段,目的地是大埔道。估計時間6-7小時。

今日天氣晴朗,但煙霞也很厲害,溫度約19-24度。

今次我只孭腰包行,帶咗唔夠2L水,諗住唔夠都可以係獅子亭度補給。

因PC以前行過由將軍澳村至大藍湖一段,我就全程未行過,所以今次全程都係跟住PC行(其實係因為PC經過毅行操練後速度快咗好多,我跟唔到佢)。

8:40a.m.到達將軍澳村,沿小夏威夷徑上井瀾樹,途中竟然見到棵很高的木瓜樹,但未熟的。沿路見到小溪流、小瀑布,更有一條PC話係日本仔時期比英軍炸爛咗既小水壩。

9:13a.m.經過新地村到達清水灣道井瀾樹,過隧道到達對面維他奶廣告士多衛徑第4段的入口。經過D村屋後走回山路,應該是西貢古道,話說這條古道至少有300年歷史,是古時由西貢往九龍城唯一通道(資料來自《香港遠足郊遊指南》)。在山林的路途中竟然見到有一個印度人(他自己講的)正在監督工人(都好似係印度人)建築別墅,PC話以前行過都係未起好,都有三年時間。

9:57a.m.到達大藍湖路的涼亭,沿石屎路行一陣就到達上山的路口,這段應該是衛徑第4段三粒星最難辛苦的一段,但對於PC黎講已經算不得甚麼,仍然一馬當先行上山。最初是有樹蔭,行了半小時後,開始山路沒有遮蔭,開揚很多,而且可以望到蠔涌及匡湖居。

11:05a.m.已經到達基維爾營,唔知PC望到基維爾營有沒有一D感觸或傷感呢?跟著沿飛鵝山道石屎路上山。11:13a.m.到達觀景台涼亭,之後就開始下山石屎路。我同PC講話要係獅子亭度食豆腐花,但PC話要食熱既,但星期一係無熱既豆腐花(因之前問過),佢又話唔想食無益既餐旦麵,不如落去黃大仙睇睇有無麵食。我因成個月都無運動,受咗PC引誘,決定搵藉口唔行衛徑第5段,雖然這段十分容易行,相信兩個鐘都行完,但都係去食麵好D。

於是係11:55a.m.到達獅子亭,無入去士多食麵食豆腐花,咁就落山朝住另一個目標進發,到咗佛廟後見到綠Van就跳上車落黃大仙,在小巴總站就有一檔車仔麵,就入去食麵去也。嘩!原來14元一碗三拼麵,真抵!觀塘都食唔到咁平。12:30a.m.就各散東西去也。

整個行程只行了3hr15min,由將軍澳行到慈雲山獅子亭。總算係毅行之後稍為輕輕鬆鬆咁行下山。下次目標是環湖,即是環繞船灣淡水湖一周,是行山界考牌路線。希望能完成目標。


將軍澳村入口




木瓜樹





清水灣道井瀾樹






大藍湖道上山路口





飛鵝山道遠望獅子山、畢架山

沒有留言:

張貼留言